12 iulie 2011

Micul meu Paris ...












3 comentarii:

  1. Sunt foarte interesante fotografiile!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo! Ma bucur ca cineva incearca sa aduca in ochii oamenilor etapele care au dus la transformarea Bucurestiului,atat de blamat si dispretuit!Spun asta in conditiile in care eu locuiesc in Cluj,si clujenii nu vor intelege niciodata de ce Bucuresti este capitala. Vreau sa salut aceste initiative,de a pune Bucurestiul acolo unde merita. Am fost in capitala de cateva ori pana acum si da,am vazut mizerie si caini vagabonzi,dar am vazut si oameni amabili,care m-au ajutat,artitectura aceea fabuloasa,Herastraul,Arcul de Triumf,patiserii.... mmmmmmmmm........... imbietoare si multe alte lucruri care mi-au placut si care mi-au confirmat ca nu e nimic si nimeni in lume perfect,si nu perfectiunea conteaza,ci carisma.Si Bucurestiul are carisma!Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna masaj erotic poze au fost facute in constanta nu in bucuresti ... constanta este micul meu paris de la 1800 ...

    RăspundețiȘtergere